لیگ والیبال سال 2021 اعلام شد

لیگ والیبال سال 2021 اعلام شد – اسلوونی ، استرالیا و برزیل برای مسابقه به تهران خواهند آمد.

فدراسیون جهانی والیبال برنامه مسابقات و لیگ ملت‌های والیبال در سال 2021 میلادی را اعلام کرد و تقویم رویارویی تیم ملی والیبال ایران با حریفانش نیز مشخص شد.

فدراسیون جهانی والیبال FIVB در تاریخ 31 آگوست تقویم بازی های لیگ ملت‌های والیبال در سال 2021 را منتشر کرد که با توجه به برنامه مسابقات ، کشورمان ایران میزبان هفته چهارم این مسابقات خواهد بود.

لیگ ملت‌های والیبال در سال 2020 به دلیل شیوع بیماری کووید 19 برگزار نشد و بدین ترتیب 16 تیم و باشگاهی که قرار بود در سال 2020 به رقابت با یکدیگر بروند ، در لیگ ملت‌های سال 2021 به رقابت با هم خواهند پرداخت.

از بین 16 تیم حاضر و فعال در مسابقات 12 تیم از جمله کشورمان ایران به خاطر قراردادهای بلندمدت و طولانی مدت حضور و فعالیتشان در ادوار آینده مسابقات تضمین شده است اما از بین چهار تیم ، اسلوونی ، استرالیا ، بلغارستان و کانادا تیمی که رتبه و مقام کم تر و پایین تری کسب کند از لیگ ملت‌های والیبال سقوط خواهد کرد و با قهرمان مسابقات چلنجرکاپ جایگزین خواهد شد. در سال 2019 تیم اسلوونی موفق به کسب عنوان قهرمانی درمسابقات چلنجر کاپ شد تا جای پرتغال را در لیگ ملت‌های والیبال سال بعد بگیرد.

تقویم مسابقات برای ماه پنجم سال میلادی پیش رو در حالتی است که ویروس کرونا همچنان در سرتاسر جهان قربانی های بی شماری می‌گیرد و باید دید اجرای چنین مسابقاتی در 5 قاره در 8 ماه آینده ممکن خواهد بود یا خیر. البته فصل جدید والیبال در اروپا با برگزاری برخی از مسابقات باشگاهی آغاز شده و مسابقات انتخابی والیبال قهرمانی اروپا هم در حال حاضر در جریان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *