مسی به 500بازی در لالیگا رسید

مسی به 500بازی در لالیگا رسید – این آرژانتینی آخرین مسابقه بارسا در لیگ را پشت سر گذاشت. او روز یکشنبه به پیروزی حیاتی کاتالان های کم عملکرد کمک کرد.

لیونل مسی پس از بازگشت به ترکیب اصلی رونالد کومان، در دیدار روز یکشنبه با هوئسکا، پانصدمین بازی خود در لالیگا را داشت. او همچنین 750 امین بازی خود در کل را برای بارسلونا انجام داد. مسی روز سه شنبه برابر ایبار تساوی یک بر یک را از دست داد. او پس از آن بازی تعطیلات طولانی مدت کریسمس برای پرستاری از مشکل مچ پای خود، گرفت.

با این حال، کومان روز شنبه تأیید کرد که این بازیکن 33 ساله در طول هفته تمرین کرده است. مسی متعاقباً برای شروع یک اتفاق مهم در استادیو ال الکوراز به تیم XI اصلی بارسا بازگشت.

در حالی که او قادر به زدن گل نبود، این آرژانتینی یک پاس گل برای فرنکی دو یونگ داد. و بارسا یک پیروزی 1-0 را که بسیار به آن نیاز داشتند ثبت کرد.

500 بازی در لالیگا

500 امین حضور مسی در لیگ برای بارسا 5 بار کمتر از رکورد باشگاهی است که هم تیمی سابق ژاوی در اختیار دارد. او همچنین رکورد کلی 767 را برای حضور در بلوگرانا را در اختیار دارد. مجموع بازی های ژاوی 17 مورد بیشتر از تعداد فعلی مسی یعنی 750 بازی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *