پولدارترین بسکتبالیست تاریخ NBA انتخاب شد

پولدارترین بسکتبالیست تاریخ NBA انتخاب شد – جیانیس آنتتوکونمپو، ستاره میلواکی باکس قرارداد تمدید با ارزش 228.2 میلیون دلار (170.1 میلیون پوند) را امضا کرد. نام او ثروتمندترین بازیکن در تاریخ NBA ثبت شد.

این بازیکن 26 ساله با ارزش دو برابر این مبلغ، با قراردادی 5 ساله توافق کرده است. نماینده او جزئیات قرارداد را به ESPN تأیید کرد. در حالی که ارزش کل 228 میلیون دلار (169.9 میلیون پوند) بود که توسط جیمز هاردن محافظ هوستون راکتس در سال 2017 تعیین شد.

آنتتوکونمپو در شبکه های اجتماعی گفت: “این خانه من است، این شهر من است. خوشبختم که می توانم برای پنج سال آینده عضوی از میلواکی باکس باشم.”

آنتتوکونمپو، مهاجم یونانی، در سال 2013 توسط تیم باکس در پانزدهم قرار گرفت. اگر قرارداد امضا نمی کرد، پس از فصل 21-2020 واجد شرایط بازیکن آزاد می بود. قرارداد جدید وی به وی اجازه می دهد پس از چهار سال از قرارداد انصراف دهد.

باکس ها در فصل گذشته با کسب بهترین رکورد در NBA در رده نخست کنفرانس شرقی قرار گرفتند.

آنتتوکونمپو برای دومین فصل متوالی در ماه سپتامبر به عنوان MVP انتخاب شد. همچنین برنده بهترین بازیکن سال دفاعی شد. بعد از مایکل جوردن و هاکیم اولاووون سومین بازیکن شد که هر دو مقام را در یک فصل بدست آورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *